دانلود YUMI v2.0.0.5 - نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB

  • بازديد: 1279
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

ممکن است شما نیز از جمله کاربرانی باشید که بخواهید با استفاده از فلش مموری سیستم عامل دلخواه خود را بر روی سیستم بوت کرده و نصب نمایید. همانطور که می دانید، حتی اگه کلیه محتویات سی دی نصب ویندوز را بر روی فلش مموری کپی نمایید باز هم قادر نخواهید بود کامپیوتر خود را به وسیله آن بوت نمایید، و اما چگونه می توان به وسیله فلش مموری کامپیوتر را بوت کرد؟
نرم افزار YUMI جانشینی برای MultibootISO ها می باشد. نام کامل این نرم افزار Your Universal Multiboot Installer است. از این نرم افزار می توانید برای ایجاد یک فلش مموری با بوت چندگانه، حاوی چندین سیستم عامل مختلف، آنتی ویروس، شبیه سازی دیسک، ابزار تشخیصی و  دیگر نرم افزار های قابل بوت استفاده کنید. به این ترتیب شما با استفاده از این نرم افزار می توانید سیستم عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید. با YUMI ابتدا فلش شما تبدیل به یک فلش Bootable شده و سپس بسته به حجم فلش (2 ، 4 ، 8 و ... گیگ) می‌توانید انواع و اقسام نرم‌افزارهای قابل بوت را بر روی آن بریزید.

دانلود R-Studio v7.2 Build 155152 Network Edition x86/x64 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته

  • بازديد: 852
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

هر یک از ما حداقل یک بار با مشکل پاک شدن ناخواسته اطلاعات روبرو شده ایم که گاه در در عرض چند ثانیه و با اشتباه سهوی خود کاربر رخ داده  و یا توسط برخی از نرم افزار ها یا ویروس ها و ... اطلاعات به نوعی حذف می شوند که در هر صورت در موقع از دست دادن اطلاعات همیشه بدنبال راهی جهت برگشت اطلاعات هستیم.
نرم افزار R-Studio ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکهمی باشد که به وسیله آن می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP و یا هر پروتکل دیگری تحت شبکه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را بازیابی نمود. این نرم افزار از سیستم ها ی فایل FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 برای بازیابی پشتیبانی می نماید و همچنین با نسخه های ( 2000/2003/XP/Vista ) سازگاری دارد. این نرم افزار دارای مدل بازسازی پیشرفته، قابلیت ویرایشگر غنی/هگزادسیمال، امکان کپی دیسک به صورت پیشرفته در یک تکه از نرم افزار که راه حلی کامل جهت ایجاد ایستگاه کاری بازیابی اطلاعات می باشد.

دانلود Andy v0.22 x86/x64 - نرم افزار شبیه ساز سیستم عامل اندروید در ویندوز‎

  • بازديد: 901
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که شما بخواهید  از یک شبیه‌ساز اندرویدی بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید. به‌طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌ کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید. شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگ‌تر بازی کنید. هر هدفی که داشته باشید نرم افزار Andy می‌تواند پاسخ گوی شما باشد. نرم‌افزار Andy اندروید را در مک و ویندوزشبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد. علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد. همچنین این نرم افزار کاربرهایی با ظرفیت ذخیره سازی نامحدود ارائه می کند و با کامپیوتر شما سازگاری کامل داشته و آزادانه اجرای بازی های محبوب و رایج موبایل را بر روی کامپیوتر امکان پذیر می کند. این نرم افزار تضمین می کند که همواره به روز ترین سیستم عامل اندروید را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود Microsoft .NET Framework Redistributable Package - تمامی نسخه‌های بسته توزیع مجدد دات نت فریم

  • بازديد: 1232
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

(93/2/19) تغییرات:

- نسخه جدید 4.5.2 بر روی سایت قرار گرفت!

 

بسیاری اوقات بعد از نصب انواع نرم افزارها با این پیغام مواجه می‌شویم که برنامه‌ای به نام Microsoft .NET Framework بر روی سیستم ما نصب نشده است و یا نرم افزار به نسخه خاصی از این برنامه نیاز دارد، در نتیجه نرم افزار ما به درستی کار نخواهد کرد و خطاهای متعددی می‌دهد؛ به همین جهت لازم است بدانیم این برنامه چیست و چرا نصب بودن آن تا این حد حائز اهمیت است.

دانلود Win Toolkit v1.4.47.2 + DSIM Installer v1.0.5 - نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب

  • بازديد: 1002
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

Win Toolkit نرم افزاری سبک اما کاربردی برای ویندوز است که قابلیت های بسیاری دارد، از جمله این قابلیت ها می توان به بروز رسانی ویندوز 7 و 8 با آخرین ورژن و تغییرات موجود، مجموعه ای از درایورها، رجیستری، Add-on ها، Gadget ها و بسیاری از ابزارها برای بهینه سازی و استفاده آسان اشاره کرد.

دانلود WinRAR v5.10 + Persian x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

  • بازديد: 985
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.

دانلود KMPlayer v3.9.0.127 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

  • بازديد: 885
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

دانلود Google Chrome v36.0.1985.143 Stable + Chromium v39.0.2126.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل ک

  • بازديد: 900
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.

دانلود Opera v23.0 Build 1522.72 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

  • بازديد: 862
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکسها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

دانلود Ashampoo Photo Commander v12.0.2 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

  • بازديد: 888
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

نرم افزار Ashampoo Photo Commander ابزاری قدرتمند جهت کار کردن با تصاویر و مدیریت و سازماندهی مجموعه تصاویر دیجیتالی می باشد که ابزار و امکانات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تنظیمات دلخواه خود را بوجود آورده و بروی سایر تصاویر اعمال نمایید و نیز قادرید تصاویر خود را روتوش نموده و تنظیماتی مانند کنترل میزان روشنایی، رنگ تصاویر، سایه و سایر پارامتر های دیگر در مورد کار ویرایش تصویر مانند ابزار برش و چرخش و تغییر اندازه تصاویر و اعمال افکت های خاص به تصاویر را براحتی انجام دهید. از جمله امکانات دیگر این نرم افزار امکان ساخت کارت های تبریک و اضافه نمودن قاب های آماده به تصاویر می باشد و نیز با استفاده از این نرم افزار شما براحتی قادر به رایت تصاویر بروی انواع CD و DVD بوده و نیز قادرید تصاویر دلخواه را بروی محیط وب به اشتراک بگذارید. با استفاده از نرم افزار فوق براحتی قادر به مرور کلیه تصاویر خود بوده و نیز قادرید فایل های صوتی و ویدئوی خود را نیز مدیریت نمایید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

Site Meter