دانلود Opera v23.0 Build 1522.72 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

  • بازديد: 862
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکسها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

دانلود Ashampoo Photo Commander v12.0.2 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر

  • بازديد: 888
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

نرم افزار Ashampoo Photo Commander ابزاری قدرتمند جهت کار کردن با تصاویر و مدیریت و سازماندهی مجموعه تصاویر دیجیتالی می باشد که ابزار و امکانات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تنظیمات دلخواه خود را بوجود آورده و بروی سایر تصاویر اعمال نمایید و نیز قادرید تصاویر خود را روتوش نموده و تنظیماتی مانند کنترل میزان روشنایی، رنگ تصاویر، سایه و سایر پارامتر های دیگر در مورد کار ویرایش تصویر مانند ابزار برش و چرخش و تغییر اندازه تصاویر و اعمال افکت های خاص به تصاویر را براحتی انجام دهید. از جمله امکانات دیگر این نرم افزار امکان ساخت کارت های تبریک و اضافه نمودن قاب های آماده به تصاویر می باشد و نیز با استفاده از این نرم افزار شما براحتی قادر به رایت تصاویر بروی انواع CD و DVD بوده و نیز قادرید تصاویر دلخواه را بروی محیط وب به اشتراک بگذارید. با استفاده از نرم افزار فوق براحتی قادر به مرور کلیه تصاویر خود بوده و نیز قادرید فایل های صوتی و ویدئوی خود را نیز مدیریت نمایید.

دانلود EagleGet v1.1.7.9 - نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود

  • بازديد: 683
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

دانلود VLC Media Player v2.1.5 x86/x64 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

  • بازديد: 837
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.

دانلود Sahifeh-ye Imam v3.0 - نرم افزار صحیفه امام خمینی (ره)

  • بازديد: 1257
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

صحیفه امام مجموعه‌ای کامل‌تر و جدیدتر از صحیفهٔ نور، شامل مجموعه سخنان سید روح‌الله خمینی در ۲۲ جلد می ‌باشد. این مجموعه دربردارندهٔ «بیانات، پیام‌ها، مصاحبه‌ها، احکام، اجازات شرعی و نامه‌ها» ی سید روح‌الله خمینی است. این مجموعه کامل‌ترین و جامع‌ترین اثری است که در رابطه با سید روح‌الله خمینی به چاپ رسیده‌است و ویژگی‌های آن در مقدمه جلد ۱ به تفصیل توسط حمید انصاری شرح داده شده است. جلد ۲۲ آن نمایه کتابمی‌باشد.
نرم افزار ارزشمند صحیفه امام خمینی (ره) نسخه سوم تقدیم به كاربران عزیز که شامل مجموعه ای ارزشمند از تمام سخنرانی ها و پیام ها و نامه های امام خمینی می باشد.

دانلود CyberLink YouCam Deluxe v6.0.2326 - مديريت و ضبط تصاوير وب كم

  • بازديد: 920
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت به عنوان یکی از سریعترین راه های برقراری ارتباط با افراد ساکن در سرتاسر جهان، ابزارهای بسیاری نیز مانند وب کم در این راستا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند تا کاربران قادر به  برقراری ارتباط ویدیویی با هر نقطه ای از جهان (بوسیله اینترنت) و بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف باشند.
CyberLink YouCam به عنوان یک برنامه چند منظوره در استفاده و مدیریت امکانات مختلف وب کم طراحی شده است. این برنامه  تمام ابزار ها و ویژگی هایی که شما برای استفاده از وبکم به آن ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این کاربر می تواند به سادگی  افکت های بسیار جذاب و خارق العاده ای مانند تغییر رنگ چشم و حالات چهره را روی صورت خود در تصویر ارسالی اعمال کند. ضبط تصاویر با این برنامه هم به صورت ساده  و هم به صورت افکت دار ممکن خواهد بود. YouCam با Yahoo Messenger و Youtube سازگار است.

دانلود Active KillDisk v9.0.530 - نرم افزار پاکسازی کامل هارد دیسک بدون احتمال بازیابی مجدد

  • بازديد: 742
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

Active KillDisk نرم افزاری قدرتمند است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمامی اطلاعات (دیتا) موجود در هارد دیسک و یا فلاپی را به طور کامل حذف کنید و این پاکسازی را به گونه ای انجام دهید که در آینده احتمالبازیابی مجدد فایل و فولدرهای پاک شده توسط هیچ نرم افزار بازیابی اطلاعات (ریکاوری) وجود نداشته باشد. در واقع Active KillDisk ابزاری برای پاک کردن و تمیزسازی هارد و پارتیشن هاست که توسط آن خواهید توانست فایل های خود را به صورت کاملاً مطمئن حذف نمایید.

دانلود Avant Browser 2014 Build 2 - نرم افزار مرورگر اینترنت با قابلیت های ویژه

  • بازديد: 823
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

نرم افزار Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از 41 زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.

دانلود Lunascape v6.9.1.27377 - نرم افزار مرورگر اینترنت سه موتوره

  • بازديد: 741
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

طراحان وب پس از اتمام پروژه ی خود بایستی وب سایت های طراحی شده را بر روی مرورگر های مختلف آزمایش کنند، و از آنجایی که مرورگر هایی که اغلب، کاربران از آن ها استفاده می کنند از سه موتور Trident (موتور مرورگراینترنت اکسپلورر)، Gecko (موتور مرورگر فایرفاکس) و Webkit (موتور مرورگر های کروم و سافاری) استفاده می کنند، طراحان باید وب سایت طراحی شده خود را با هر سه موتور پردازشی گفته شده تست کنند. Lunascapeنام نرم افزاری است که این امکان را در اختیار طراحان قرار خواهد داد.

دانلود Snagit v12.0.0 Build 1001 - عکس و فیلم برداری پیشرفته از صفحه نمایش

  • بازديد: 884
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

ضبط و عكس برداری از صفحه‌ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش‌های الكترونیک مخصوصاً آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیک با محیط كار آشنا می‌شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش داده می‌شود. حال وجود یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش‌های الكترونیک كمک خواهد كرد.

دانلود نغمات آسمانی - نرم افزار پخش قرآن و ادعیه بر روی مانیتورهای بزرگ یا پرده دیتاشو جهت مراسم مذه

  • بازديد: 881
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

نرم افزار نغمات آسمانی محصولی است که شما می توانید قرآن و ادعیه های مختلف را در مراسمات جزء خوانی قرآن کریم و دعاخوانی خود در مناسبت های مختلف سال بر روی مانتیتورهای بزرگ یا پرده دیتاشو پخش نمایید تا تمامی افراد حاضر در مجلس بتوانند همراه با قاری و یا مداح از مراسم استفاده نمایند.
فقط کافیست نرم افزار را از این صفحه دانلود نمایید و بر روی یک کامپیوتر نصب نمایید و با انتخاب مانیتور اول به عنوان کنترلر نرم افزار و مانیتور یا پرده دیتاشو دیگر به عنوان محل پخش قرآن کریم و ادعیه انتخابی همگی از محفل نورانی تان استفاده نمایند و دیگر نیازی به تهیه قرآن و یا کتب ادعیه به تعداد افراد حاضر در جلسه نمی باشد.

دانلود BlueStacks App Player v0.9.0 Build 4049 Beta 1 - اجرای برنامه‌ها و بازی‌های آندرويد بر روی وي

  • بازديد: 827
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر رویویندوز اجرا شوند.

Site Meter