دانلود ESET Smart Security v7.0.302.26 x86/x64 - نرم افزار اسمارت سکوریتی نود 32

  • بازديد: 1685
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.

دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 1 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود

  • بازديد: 1741
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

دانلود Photoshop CC Essential Training - آموزش فتوشاپ سی سی

  • بازديد: 1426
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

فتوشاپ سی سی (Adobe Photoshop CC) به معنی فتوشاپ ابری و نسخه جدید نرم افزار ادوبی فتوشاپ، جایگزین نسخه سی اس (CS) قدیمی شده می باشد که با سی سی (Creative Cloud) نام گذاری شده است.
در نرم افزار فتوشاپ سی سی می توان به تغییرات در بخش بزرگنمایی با کمتریت افت، ابزار مفید برای کاهش لرزش دوربین، امکان ساخت بهتر تصاویر پانوراما، افزایش کارایی در بخش نقاشی سه بعدی، ایجاد طرح های هنری و تصاویر بصری، کنترل رنگ ها، ویرایش تصاویر به صورت جادوئی و ... اشاره کرد.
در دوره آموزشی Photoshop CC شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

دانلود Adobe Photoshop CC v14.2.1 x86/x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی سی

  • بازديد: 1892
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

دانلود KMPlayer v3.8.0.120 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

  • بازديد: 2166
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

Site Meter