دانلود Internet Download Manager v6.20 Build 5 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود

  • بازديد: 914
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

دانلود Splashtop 2 Remote Desktop - نرم افزار موبایل مدیریت رایانه از راه دور

  • بازديد: 878
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و حرفه ای برای اتصال از راه دور به رایانه خود توسط گوشی می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. می توان گفت ساده ترین و سریعترین روش مدیریت و اتصال به رایانه از راه دور به کمک این برنامه کاربردی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ویندوز یا سیستم عامل مک رایانه خود را به وسیله گوشی یا تبلت اندرویدی کنترل کنید و به آسانی در هر زمان و در هر مکان به رایانه خود متصل شوید. لا استفاده از این برنامهمی توانید به راحتی به صورت کامل به تمامی اطلاعات رایانه از قبیل اسناد، ایمیل ها، برنامه ها، مرورگرها و ... دسترسی خواهید داشت. شما با استفاده از نرم افزار می توانید به ۵ رایانه دسترس مستقیم داشته باشید. سازگاری کامل با برنامه ها رایانه، امکان اجرای بازی های آنلاین و سه بعدی، استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی برای افزایش امنیت از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد.

دانلود TRAFFIC RACER - بازی موبایل مسابقات در بزرگراه ها

  • بازديد: 1186
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

(93/3/24) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.86

در این بازی شما در نقش یک راننده حرفه ای باید در جاده های شلوغ از ماشین های دیگر سبقت بگیرید و خود را به مقصدتان برسانید. در این بازی شما در مکان هایی مانند بزرگراه ها، خیابان های شلوغ، جاده های بارانی و یا برفی و... به رانندگی با سرعت بالا می پردازید. 

دانلود Google Android Studio v0.6.0.135.1224218 - نرم افزار برنامه نویسی اندروید

  • بازديد: 909
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

دانلود مولودی به مناسبت میلاد امام علی (ع)-بخش اول

  • بازديد: 1035
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

سرچشمه ی عشق با علی آمده است ،گل کرده بهشت تا علی آمده است، شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع) ،کز کعبه صدای یا علی آمده است.
میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر بر شما و خانواده محترمتان مبارک.

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v2.0.2.1007 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

  • بازديد: 1009
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.

 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra v14.0.3917.58 - نرم افزار نمایش با کیفیت فیلم های ویدئویی

  • بازديد: 1070
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink كه علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم كننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین كیفیت و شفافیت می باشد.

دانلود The Nut Job 2014 2D/3D SBS- انیمیشن عملیات آجیل (2بعدی/ 3بعدی)

  • بازديد: 1062
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

(93/1/17) تغییرات:

نسخه 720p و 1080p ریلیز YIFY جایگزین شد.
نسخه 1080p ریلیز PUblicHD اضافه شد.
نسخه 3 بعدی ریلیز PUblicHD با کیفیت 1080p اضافه شد.
نسخه 3 بعدی ریلیز YIFI با کیفیت 1080p اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.با تشکر از جناب یزدانی

انیمیشن درباره یک سنجاب به نام سارلی است که از پارک محل زندگی خود رانده شده و حالا مجبور است در میان شلوغی‌های شهر زنده بماند. دست بر قضا او غنیمتی گران‌بها می‌یابد .

دانلود Legend vs. zombies - بازی موبایل قهرمان در برابر زامبی ها

  • بازديد: 1157
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

شما با یک بازی اکشن هیجان انگیز روبرو می باشید که شما را حسابی مشغول خود می کند. لشکری عظیم آماده کنید و خود را برای دفاع از سرزمین و امپراطوری خود در مقابل زامبی های خون خوار آماده کنید، جنگی سخت میان شما و آن ها رخ خواهد داد. این بازی شما را به اوج هیجان میرساند. برای دفاع از سر زمین خود در برابر زامبی ها بهتر است استحکامات شهر را ارتقا دهید و از وسایل نظامی استفاده کنید. سطح ها و مراحل مختلف، وجود جنگ های گروهی، جنگ های جالب و متنوع از ویژگی های این بازی اکشن زیبا می باشد.

دانلود UltimateRacing - بازی موبایل مسابقات اتومبیلرانی

  • بازديد: 1162
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

خودتان را برای یک مسابقه سرشار از هیجان اتومبیلرانی آماده کنید. در یکی از بهترین و چالش برانگیز ترین بازیهای مسابقه ای اندروید ظرکت کنید. اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پا به مسابقات سرعت و هیجان بگذارید و تا می توانید با سرعت حرکت کنید. کمربند ایمنی خود را ببندید، گاز را محکم فشار دهید و از صدای موتور ماشین لذت ببرید. این بازی دارای گیم پلی روان و هیجان انگیز بوده. همچنین این بازی از گرافیکی زیبا و بالا در عین حال با کیفیت بهره می برد و می تواند شما را مجذوب گرافیک خود کند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

Site Meter