دانلود microcosm - بازی موبایل دنیای کوچک

  • بازديد: 1371
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

شما با یک بازی در سبک بازی های فکری و پازل طرف می باشید که حسابی فکر شما را به کار می گیرد و سرگرمتان می کند.. جهانی کوچک از سیارات در اختیار شما است که باید با پیدا کردن رازهای مختلف آن ها را به یکدیگر متصل کنید تا بتوانید از قدرت آن ها نهایت بهره را ببرید. دست یابی به قدرت نهایت ندارد و هر کس نسبت به توانایی خود امتیاز می تواند کسب کند. این بازی دارای گرافیکی بامزه و فانتزی میباشد که حسابی شما را مجذوب خود می کند. وجود شخصیت های دوست داشتنی و جذاب، موسیقی دلپذیر، گرافیک رنگارنگ و شیک، وجود نقشه های مختلف نمونه ای از ویژگی های این بازی می باشد.

دانلود AIDE - Android Java IDE - نرم افزار موبایل برنامه نویسی اندروید

  • بازديد: 1076
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

(93/2/1) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.6.1

با استفاده از نرم افزار AIDE - Android Java IDE بر روی گوشی خود کامپایلر برنامه های اندروید را داشته باشید. این ابزار مختص برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار های اندروید است. نرم افزار به صورت لحظه ای خطاها و اشتباهات برنامه نویسی را اطلاع رسانی می کند، کدهای نوشته شده را به طور خودکار بازسازی می کند و در نهایت نرم افزار نوشته شده شما را تنها با انتخاب یک گزینه ایجاد و اجرا می کند.

دانلود Google Chrome v34.0.1847.116 Stable + Chromium v36.0.19 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

  • بازديد: 807
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.

دانلود AVG Internet Security 2014 v+2013 v-نرم افزار اینترنت سکوریتی آ وی جی

  • بازديد: 1377
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

AVG Internet Security محافظ اینترنتی قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی آن ها محافظت کنید.

دانلود Star Trek Into Darkness 2013 - فیلم پیشتازان فضا: سفر به اعماق تاریکی (دوبله فارسی)

  • بازديد: 1116
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

هنگامی که خدمه سفینه فضایی به خانه باز می گردند شاهد انفجاری عظیم می شوند که همه چیز را در هم می ریزد . کاپیتان کرک مامور می شود که عامل این خرابی را که گویا یکی از خودی ها است ، پیدا کند و در حین اینکار درگیر ماجراهایی می شود ...
نامزد اسکار بهترین جلوه های ویژه
و برنده و نامزد بیش از 30 جایزه دیگر

دانلود Thor: Legend of the Magical Hammer 2011 - انیمیشن تور: افسانه چکش جادویی (دوبله فارسی)

  • بازديد: 1227
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

نوجوانی با اعتماد به نفس بیش از حدی که دارد با سلاحهای جادویی خودش و همراهی تعدادی از خدایان ، به جنگ علیه نیروهای سیاه و شیطانی ملکه میرود و ...
برنده و نامزد 7 جایزه

دانلود Dragon NaturallySpeaking Premium v12.5 - نرم افزار تایپ متن و اجرای دستورات کامپیوتری از طریق

  • بازديد: 1497
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار DragonNaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید

دانلود سریال پایتخت 3

  • بازديد: 1073
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

(93/1/13) تغییرات:

قسمت پایانی اضافه شد.

در خلاصه داستان سری سوم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» آمده در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می کند.

دانلود Adobe Flash Player v12.0.0.70 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

  • بازديد: 1023
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.

دانلود ESET Smart Security v7.0.302.26 x86/x64 - نرم افزار اسمارت سکوریتی نود 32

  • بازديد: 1685
  • نویسنده : توحید حاجی باقری

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

Site Meter